Otázky a odpovědi

Odeslal/a jsem dobíjecí sms zprávu, přesto nemám žádný kredit na svém účtu. Co s tím?

Zkontrolujte si prosím ve Vašem telefonu, zda Vám byla doručena zpětná sms zpráva, potvrzující přičtení Vašeho kreditu na Váš účet. Pokud Vám nebyla doručena žádná zpětná sms zpráva, nebo Vám místo této sms zprávy přišla pouze tzv. doručenka(potvrzení o doručení Vaší sms zprávy) nemáte partně na Vašem telefonním čísle aktivní službu PREMIUM SMS, která je nutná pro správné fungování všech sms plateb. Zavolejte si prosím na infolinku Vašeho mobilního operátora pro aktivaci služby PREMIUM SMS, poté odešlete Vaši dobíjecí sms zprávu znovu.

Odeslal jsem dobíjecí sms, nepřišel mi žádný kód. Co s tím?

Pokud byla Vaše sms zpráva odeslána z mobilní sítě v České Republice je to v pořádku, protože dobíjecí kódy platí pouze pro uživatele ze Slovenské Republiky.

Právě jsem Vám odeslal platbu prostřednictvím bankovního účtu, k přičtení mého kreditu však zatím nedošlo. Proč?

U tohoto způsobu platby záleží na tom, v jakou denní dobu Vaši platbu odešlete a také hlavně na Vaší bance. Pokud odesíláte vaši platbu z jiné banky než FIO, může připsání Vašich peněz na náš účet(a dobití Vašeho kreditu) trvat do jednoho pracovního dne. platby odeslané do 12:00 dopoledne banky zpravidla zpracovávají ještě týž den, dobití Vašeho kreditu tak proběhne rychleji(typicky nejdříve druhý den ráno)

Právě jsem se přihlásil na svůj účet a zjistil jsem, že nemám žádný kredit. Myslím si, že můj kredit někam zmizel. Můžete to prosím prověřit?

Zkontrolujte si prosím, zda jste se přihlásil ke správnému účtu na kterém jste si dobíjel kredit. V pravé horní části Vaší PROFI sekce se nacházejí údaje, vztahující se k identifikaci Vašeho účtu - PARTNERSKÉ ID a login. V případě sms dobití(MW_parterské ID Vašeho účtu) Tento případ může nastat, pokud máte registrováno více uživatelských účtů a přihlásíte se omylem na účet, na kterém nemáte žádný kredit. Dalším důvodem ke "zmizení" Vašeho kreditu může být překročení jeho platnosti která je naším systémem nastavena na 200dní. Po uplynutí této doby propadá nevyčerpaný kredit systému. Pro ověření platnosti Vašeho kreditu prosím klikněte na odkaz "Tabulka s přehledem platnosti kreditu", umístěný v pravé části PROFI SEKCE Vašeho účtu.

Rychlost stahování mého PROFI účtu je nízká, nebo neodpovídá mé obvyklé rychlosti stahování. Jak je to možné?

Pokud pozorujete sníženou rychlost stahování Vašeho PROFI účtu u všech souborů, které stahujete z našeho serveru, stáhněte si prosím tento testovací soubor: http://sdilej.cz/test.dat Pokud je rychlost stahování výše uvedeného souboru nízká, je problém patrně na straně Vašeho poskytovatele internetového připojení. Tento soubor je připojen přímo na konektivitu našich serverů o rychlosti 25 000Mbit/s. Rychlost stahování tohoto souboru je limitovaná pouze rychlostí Vašeho připojení k internetu. -použijte prosím program Sdilej.cz manager. Internetové prohlížeče nejsou primárně určeny ke stahování souborů. Tato funkce je zde spíše doplňková. Proto bohužel nedokáží využít maximální rychlost, kterou poskytuje Vaše internetové připojení. Při použití programu Sdilej.cz Manager dojde k využití maximální přenosové rychlosti Vašeho internetového připojení pomocí funkce "Vícevláknové stahování".

Je rychlost stahování u mého PROFI účtu nějak omezena nějakým limitem?

Ne, rychlost stahování u PROFI účtů není nijak omezena

Nemohu stahovat pomocí mého PROFI účtu. Po přihlášení a kliknutí na odkaz ke stažení souboru vidím pouze bílou obrazovku.

Zkontrolujte si prosím stav kreditu na Vašem účtu. Pokud je stav kreditu nulový, je stahování z tohoto účtu zablokováno. Zkontrolujte si prosím v sekci "nastavení", zda máte ve filtru IP adres povolenou aktuální IP adresu, ze které jste přihlášen. Pokud zde není Vaše aktuální IP adresa povolena, klikněte prosím na tlačítko "Uložit aktuální IP adresu".

Jak funguje tzv. partnerský program(bonusový kredit za stahování mého uploadovaného souboru)?

Pokud nahrajete nějaký soubor na náš server(a uvedete správné partnerské ID), obdržíte za každé stažení tohoto souboru kredit s neomezenou platností ve výši 5% velikosti Vámi uploadovaného souboru. PŘÍKLAD: nahrajete soubor o velikosti 1000MiB, stáhne si jej 20 uživatelů - obdržíte kredit ve výši 1000MiB

Jaké výhody mi přinese stahování pomocí programu Sdilej.cz Manager oproti stahování přes web?

1.nemusíte neustále vyplňovat Vaše přihlašovací údaje a přihlašovat se. Tyto údaje zadáte pouze jednou, poté už si je program pamatuje. 2.při spuštění programu jste okamžitě přihlášen a máte také přehled o stavu Vašeho kreditu. Stačí Vám jeden dvojklik myší. 3.při použití programu Sdilej.cz Manager dojde k využití maximální přenosové rychlosti Vašeho internetového připojení pomocí funkce "Vícevláknové stahování". V sekci "nastavení" můžete libovolně regulovat maximální rychlost stahování, nahrávání a také počet aktivních vláken 4.započaté stahování, nebo nahrávání souboru můžete kdykoliv pozastavit a později jej můžete dokončit. 5.po dokončení Vámi požadovaných stahování/uploadů může program Sdilej.cz manager vypnout Váš počítač, nebo jej může přepnout do režimu spánku.

Dnes staženo 17808

Dnes nahráno 759

Dnes přeneseno 18 519,3 GB